Projectmanagement van A tot Z

foto Projectmanagement van A tot Z

Een kas bouwen is vooral organiseren, coördineren en regisseren. Van der Hoeven is gewend het gehele projectmanagement op zich te nemen. Doordat we al vanaf het adviesstadium bij uw project betrokken zijn, kennen we alle ins en outs van uw aanstaande kas. Voor alle vragen is er nog maar één aanspreekpunt. Uw eigen projectmanager heeft kennis van alle zaken die maar van belang kunnen zijn. Financieel, logistiek, technisch: altijd is hij de directe schakel tussen uw eigen team en het team van specialisten van Van der Hoeven.

Bekend met alle eisen
Het is vooral goed projectmanagement dat het verschil kan maken tussen een goede en een optimale realisatie. Daarom houden we al in een vroeg stadium rekening met alle actuele eisen en lokale richtlijnen – niet op de laatste plaats de eisen die te maken hebben met (voedsel-)veiligheid. Als wereldwijd ervaren toeleverancier zijn we gewend te opereren onder uiteenlopende omstandigheden. En onderdeel van een efficiënt werkend projectmanagement is uiteraard ook een goede after-sales service. Ook ná oplevering staat Van der Hoeven voor u klaar om oneffenheden snel glad te strijken, zodat niets u in de weg staat voor een optimale teelt.